SAVIORHOST adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkese merhaba;

Kafama takılan bir durumdan sizlere bahsetmek istiyorum. 10 yılı geçkindir ttnet kullanmıyorum. TTnet altyapısı kullanan firmalardan kullanıyorum (göknet,millenicom,netgsm)

Şuan en son netgsmdeyim. Fakat hangisi olursa olsun SSH Kopması yaşıyorum. Ama TTnet kendi sisteminde kopma yaşamıyorum. Acaba bu durum başına gelip çözüme kavuşturabilen var mı?
Superonline üzerinden bende yaşamaktayım hocam.