Merhabalar,
Uzun süredir stabil çalışan sunucumda şu anda Esxi arayüzü ara ara kendini kapatıyor ve 30+ vm power off konumuna geliyor. Hetzner'den aldığım bilgiye göre genel bir sorun yok bunun kaynağını nasıl bulabilirim?
Esxi Kendini Kapatma Sorunu
16
●482
- 29-08-2024, 22:57:43Hocam sunucuların içinde sorun yok gibi duruyor ancak ESXi tarafında bunu nasıl kontrol edebilirim?merner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-08-2024, 23:02:16enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vm'leri açınca 1-2 dakika içerisinde kendiliğinden tekrar kapanmaya başlamaları gerekir.
Bu arada autovm kullanıyorsanız trafik kontrol cronunu da kapatabilirsiniz. maalesef farklı bir ihtimal aklıma gelmiyor. - 29-08-2024, 23:05:45Hetzner sunucuyu değiştirelim diye öneri sunuyor diskleri koruyarak ancak Bir çok yapıyı da düzenlemem gerekiyormuş böyle olursa esxi , router vs inanılmaz kötü bir duruma girdi olaylarmerner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazdıkları mesaj :
- 29-08-2024, 23:41:06CliaWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülevCenter var evet hocam ve hepsi kapanıyor. Loglar şu şekilde :Venain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.paste.tc/log1-33908
https://www.paste.tc/vmfs-71061 - 29-08-2024, 23:46:31enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Loglar donanımsal diyor.
Yazdıkları mesaj :