Merhabalar,

Uzun süredir stabil çalışan sunucumda şu anda Esxi arayüzü ara ara kendini kapatıyor ve 30+ vm power off konumuna geliyor. Hetzner'den aldığım bilgiye göre genel bir sorun yok bunun kaynağını nasıl bulabilirim?