Hocam sunucuların içinde sorun yok gibi duruyor ancak ESXi tarafında bunu nasıl kontrol edebilirim?
vm'leri açınca 1-2 dakika içerisinde kendiliğinden tekrar kapanmaya başlamaları gerekir.
Bu arada autovm kullanıyorsanız trafik kontrol cronunu da kapatabilirsiniz. maalesef farklı bir ihtimal aklıma gelmiyor.