enessafak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sunucuların içinde sorun yok gibi duruyor ancak ESXi tarafında bunu nasıl kontrol edebilirim?

vm'leri açınca 1-2 dakika içerisinde kendiliğinden tekrar kapanmaya başlamaları gerekir.

Bu arada autovm kullanıyorsanız trafik kontrol cronunu da kapatabilirsiniz. maalesef farklı bir ihtimal aklıma gelmiyor.