• 27-07-2024, 16:26:51
    #1
    Merhabalar.
    Arkadaşlar elimde x firmanın firewall cihazı bulunmaktadır. Cihaz üzerinde görüntü aktarımı yapan ne VGA ne HDMI türü çıkışlar yoktur. Buraya resimleri de ekleyeceğim. Bu cihaza ek hdd takarak yada nandflash alarak pfsense kurmak istiyorum. Nasıl yapabilirim, bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim.

    Teşekkürler.




  • 27-07-2024, 17:12:21
    #2
    alain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar.
    Arkadaşlar elimde x firmanın firewall cihazı bulunmaktadır. Cihaz üzerinde görüntü aktarımı yapan ne VGA ne HDMI türü çıkışlar yoktur. Buraya resimleri de ekleyeceğim. Bu cihaza ek hdd takarak yada nandflash alarak pfsense kurmak istiyorum. Nasıl yapabilirim, bilgisi olan yardımcı olursa sevinirim.

    Teşekkürler.




    Serial Console imajı yazıp kullanım yapılabilir, ama cihazı daha detaylı görmek lazım sanırım.
  • 27-07-2024, 17:21:41
    #3
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Serial Console imajı yazıp kullanım yapılabilir, ama cihazı daha detaylı görmek lazım sanırım.
    Konsola bağlanmak için, konsol kablosu alıp onu da usb ile com portu olarak görmesi için convert yapacağım. Pfsense kurulum için, pfSense-CE-memstick-serial-2.7.2 image dosyasını indirip putty ile cihaza bağlanıp imageyi yükleyeceğim.

    Yazdıklarımda eksik yada hatalı bir yer varmı hocam ?

    Ayrıca teşekkür ederim.
  • 27-07-2024, 17:32:08
    #4
    alain adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konsola bağlanmak için, konsol kablosu alıp onu da usb ile com portu olarak görmesi için convert yapacağım. Pfsense kurulum için, pfSense-CE-memstick-serial-2.7.2 image dosyasını indirip putty ile cihaza bağlanıp imageyi yükleyeceğim.

    Yazdıklarımda eksik yada hatalı bir yer varmı hocam ?

    Ayrıca teşekkür ederim.
    İmajı direkt flashlamak lazım depolama cihazına, pfsense default bilgileriyle de konsoldan yönetim yapılabilir hale gelir.
    Yalnız, cihazın anakartını ve bağlantı noktalarını görmek iyi olurdu.
  • 27-07-2024, 17:41:19
    #5
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İmajı direkt flashlamak lazım depolama cihazına, pfsense default bilgileriyle de konsoldan yönetim yapılabilir hale gelir.
    Yalnız, cihazın anakartını ve bağlantı noktalarını görmek iyi olurdu.
    Konsola bağlandığımda k.adı ve şifre sorar mı bilmiyorum, sorarsa işlem sona eriyor sanırım