yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İmajı direkt flashlamak lazım depolama cihazına, pfsense default bilgileriyle de konsoldan yönetim yapılabilir hale gelir.
Yalnız, cihazın anakartını ve bağlantı noktalarını görmek iyi olurdu.
Konsola bağlandığımda k.adı ve şifre sorar mı bilmiyorum, sorarsa işlem sona eriyor sanırım