Merhaba arkadaşlar plesk free trial kullanıyorum fakat 3 mail ve 3 domain hakkını doldurdum. Daha fazlasına ihtiyacım olduğu için yazılım değiştirmeyi düşünüyorum. Kişisel projelerimde kullandığımdan ücretsiz bir çözüm arıyorum.
CWP, Cyberpanel, Vestapanel, Hestiapanel birçok panel var ücretsiz. Sizce hangisini kullanmalıyım herhangi bir sınır olmayan bir şey gerekiyor.
Teşekkürler.
Hangi yazılım kullanılmalı?
6
●202
- 11-04-2024, 06:13:21
- 11-04-2024, 06:54:28Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.CyberPanel tavsiye ederim ancak teknik destek konusunda sorun yaşarsanız çözüm konusunda biraz uğraşabilirsiniz. Ben temel ihtiyaçlar için kullanıyorum memnunum. Amacınız domain ekleme çıkarma, dns yönetimi, eposta yönetimi, hatta ekstradan docker yönetebiliyorsunuz.
- 11-04-2024, 07:10:15ücretsiz bir çözüm arıyorum.Runaway adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-04-2024, 08:27:47Merhaba,
Son yıllarda en popüler olan openlitespeed desteği olması nedeniyle CyberPanel dir. Diğer ols desteği olan ücretsiz panel ise aapanel dir.
Şuradan diğer panellere göz atabilirsiniz; https://blog.cliaweb.com/plesk-alter...-paneller.html
İyi çalışmalar.