Merhaba arkadaşlar plesk free trial kullanıyorum fakat 3 mail ve 3 domain hakkını doldurdum. Daha fazlasına ihtiyacım olduğu için yazılım değiştirmeyi düşünüyorum. Kişisel projelerimde kullandığımdan ücretsiz bir çözüm arıyorum.

CWP, Cyberpanel, Vestapanel, Hestiapanel birçok panel var ücretsiz. Sizce hangisini kullanmalıyım herhangi bir sınır olmayan bir şey gerekiyor.

Teşekkürler.