Merhabalar,
Centos 7 ve Roundcube kullanıyorum mail sisteminde şöyle bir durum var çözemedim bir türlü;
- IOS'lar da gönderilen klasörü: Gönderilen
- Outlook gönderilen klasörü : Gönderilmiş Ögeler
- RoundCube : Hangi klasörü seçersen
bunun bir standartı yok mu ? ben tek klasöre bunu düşüremiyor muyum ? IMAP kullanıyorum.
Roundcube Gönderilmiş Klasörü Her Yerde Farklı
1
●74