• 05-02-2024, 14:28:26
    #1
    Merhabalar,

    Centos 7 ve Roundcube kullanıyorum mail sisteminde şöyle bir durum var çözemedim bir türlü;

    - IOS'lar da gönderilen klasörü: Gönderilen
    - Outlook gönderilen klasörü : Gönderilmiş Ögeler
    - RoundCube : Hangi klasörü seçersen

    bunun bir standartı yok mu ? ben tek klasöre bunu düşüremiyor muyum ? IMAP kullanıyorum.
  • 05-02-2024, 16:57:58
    #2
    Merhaba,

    Normal bir durum. İstemci programlarda / yazılımlarda gelen / giden isimleri farklı olabilir. Mail server yazılımlarında mail path leri genellikle standarttır ama onlarda özelleştirilebilir.

    İyi çalışmalar.