Merhabalar,

Centos 7 ve Roundcube kullanıyorum mail sisteminde şöyle bir durum var çözemedim bir türlü;

- IOS'lar da gönderilen klasörü: Gönderilen
- Outlook gönderilen klasörü : Gönderilmiş Ögeler
- RoundCube : Hangi klasörü seçersen

bunun bir standartı yok mu ? ben tek klasöre bunu düşüremiyor muyum ? IMAP kullanıyorum.