• 15-02-2007, 21:36:53
    #1
    Merhaba;

    Dün ve bugün server'la başım fena halde dertte. Dün saat 7'den itibaren server'a ulaşamıyordum. Bu gün de aynı şekilde 7'den itibaren server'a ulaşamıyorum.

    Güç bela bazen ssh'dan girebiliyorum cpu kullanımına bakıyorum %98'lerde maşaallah.

    Server firmasından yardım istedim, dediler ki UDP Flood yapıyorlar. E peki nedir çaresi?

    UDP'yi kapatmak. UDP'yi kapatınca da bu sefer başka türlü saldırırlarmış.

    Arkadaşlar en sıkışık anlarımda bu site derdime derman oldu. r10'nu gerçekten seviyorum. UDP Flood ile ilgili beni biraz olsun bilgilendirebilecek arkadaşlar var mı aramızda?

    Bu saldırı nasıl engellenir vs.
    Server'da apf yüklü, ama sanırım şuan apf'nin eli armut topluyor.
  • 15-02-2007, 21:40:20
    #2
    Kurumsal PLUS
    https://www.r10.net/site-server-admin...ulacak%29.html

    buradan CSF Firewall lı kur işini görecektir.
  • 15-02-2007, 21:43:03
    #3
    Şu sözü söyledin ya "buradan CSF Firewall lı kur işini görecektir." içimden bir ohhhhhh beeee deyiverdim.

    [Edit:] Ama bu Cpanel içinmiş Bende Plesk var, ve apf kurulu.[/Edit]
  • 15-02-2007, 21:45:29
    #4
    Kurumsal PLUS
    Kurmakla bitmez

    Kurduktan sonra tekrar yaz..
  • 15-02-2007, 21:48:36
    #5
    Yani şimdi demek istediğin apf ve bfd'yi kaldır CSF'yi kur mu diyorsun?

    Yani Plesk'te de çalışır değil mi?

    Hadi çalışır de bana
  • 15-02-2007, 21:49:00
    #6
    Kurumsal PLUS
    Kurmakla bitmez
    Kurduktan sonra tekrar yaz..
    Az bir ayarı var gibi görünsee conf dosyasında aslında ayarlar birbirini etkiliyor çaprazlama binlerce tür ayar yapılabilir senin içn bir ayar yapar deneriz.


    EDİT : PLESK Mİ

    ozaman apf yi silmeden http://forum.ni.net.tr/farkli-bir-dd...369.html?t=369 şunu kur
  • 15-02-2007, 21:53:31
    #7
    Şu an UDP Flood saldırısı devam ediyor. Bazen ssh'dan server'a erişebiliyorum. Önce server'a dışardan erişmeyi kapatmak gerekiyor ki ben işimi halledebileyim. Benim dışımdaki herkesi engellesin, var mı böyle birşey? (IP adresim sabit IP)
  • 15-02-2007, 21:58:54
    #8
    Kurumsal PLUS
    netstat -nap | sort -u

    yazınca hangi porta istek geliyor_?

    netstat -ntu|awk '{print $5}'|cut -d: -f1|sort|uniq -c|sort -n

    bide bunu yaz en altdaki 10 satırı buraya cp yap bi.
  • 15-02-2007, 22:03:59
    #9
    Saldırı kesildi. Sunucu eski haline döndü. Neyse tekrar saldırı olursa dediklerini yapacağım. şimdi apf ve bfd'yi kaldırıyorum. Dediğin gibi CSF'yi kuracağım.