Konu
UDP Flood'muş. Nedir çaresi?
15-02-2007, 21:53:31
#7
MonteCristo
Şu an UDP Flood saldırısı devam ediyor. Bazen ssh'dan server'a erişebiliyorum. Önce server'a dışardan erişmeyi kapatmak gerekiyor ki ben işimi halledebileyim. Benim dışımdaki herkesi engellesin, var mı böyle birşey? (IP adresim sabit IP)