Merhaba;
Dün ve bugün server'la başım fena halde dertte. Dün saat 7'den itibaren server'a ulaşamıyordum. Bu gün de aynı şekilde 7'den itibaren server'a ulaşamıyorum.
Güç bela bazen ssh'dan girebiliyorum cpu kullanımına bakıyorum %98'lerde maşaallah.
Server firmasından yardım istedim, dediler ki UDP Flood yapıyorlar. E peki nedir çaresi?
UDP'yi kapatmak. UDP'yi kapatınca da bu sefer başka türlü saldırırlarmış.
Arkadaşlar en sıkışık anlarımda bu site derdime derman oldu. r10'nu gerçekten seviyorum. UDP Flood ile ilgili beni biraz olsun bilgilendirebilecek arkadaşlar var mı aramızda?
Bu saldırı nasıl engellenir vs.
Server'da apf yüklü, ama sanırım şuan apf'nin eli armut topluyor.