Merhaba arkadaşlar,
Malum microsoft nerdeyse her ip'yi blokladığı için mailler düşmüyor bunun için mailbaby servisine denk geldim sürekli olarak kullanan var mı forumda acaba problem yaşayan vs oldu mu?
Mailchannels'de var ama tabi fiyatı çok pahalı sizce ileriki süreçte bir problem yaşar mıyız?
Mailbaby HK. (smtp relay)
4
●508
- 22-06-2023, 16:10:02hocam spam neden yaptınız benim bilgi edindiğimi konu farklı siz ne yazmışsınız.lalilax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-06-2023, 17:28:42İhtiyacınıza olabilecek en yakın bir çözüm önerisi önerdim. İhtiyacınız yoksa buna ihtiyacım yok yazmak çokta zor değilByTMY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle