• 22-06-2023, 02:29:51
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Malum microsoft nerdeyse her ip'yi blokladığı için mailler düşmüyor bunun için mailbaby servisine denk geldim sürekli olarak kullanan var mı forumda acaba problem yaşayan vs oldu mu?

    Mailchannels'de var ama tabi fiyatı çok pahalı sizce ileriki süreçte bir problem yaşar mıyız?
  • 22-06-2023, 03:15:50
    #2
    Merhaba şimdi dm gönderiyorum detaylı yardımcı olabilirim.
  • 22-06-2023, 03:20:21
    #3
    DM detaylı bilgi ilettim isterseniz örnek mail bile atabilirim destek verdiğim kurumsal firmalar üzerinden.
  • 22-06-2023, 16:10:02
    #4
    lalilax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DM detaylı bilgi ilettim isterseniz örnek mail bile atabilirim destek verdiğim kurumsal firmalar üzerinden.
    hocam spam neden yaptınız benim bilgi edindiğimi konu farklı siz ne yazmışsınız.
  • 22-06-2023, 17:28:42
    #5
    ByTMY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam spam neden yaptınız benim bilgi edindiğimi konu farklı siz ne yazmışsınız.
    İhtiyacınıza olabilecek en yakın bir çözüm önerisi önerdim. İhtiyacınız yoksa buna ihtiyacım yok yazmak çokta zor değil