Merhaba arkadaşlar,
Malum microsoft nerdeyse her ip'yi blokladığı için mailler düşmüyor bunun için mailbaby servisine denk geldim sürekli olarak kullanan var mı forumda acaba problem yaşayan vs oldu mu?
Mailchannels'de var ama tabi fiyatı çok pahalı sizce ileriki süreçte bir problem yaşar mıyız?