• 08-02-2007, 17:08:53
    #10
    Üyeliği durduruldu
    ya ben bunlardan rahatsız değilim

    benim domainim ile benim mail adresim ile spam mail atanlardan ve onun aldığı hatalardan rahatsızım.
  • 08-02-2007, 17:14:16
    #11
    aynısı bana geliyor ve outlookta çok rahatsız ediyor
  • 08-02-2007, 17:54:04
    #12
    Üyeliği durduruldu
    artık bunlardan bıktım 3 tane sunucum var 3 ünde de aynı sorun centos4.2 plesk8.1 kurulu bi sürü korumak için program kullanıyorum gelmesi gereken mailler gelmiyor msn@xxx.com benim adresim ise gelen spam böyle oluyor

    from : msn@xxx.com
    to: msn@xxx.com
    subject: (no subject)

    sıkıldım ben bunlardan ya bıktım artık
  • 01-03-2007, 16:58:16
    #13
    aynı problem bende de var o yüzden eski bir konu sanırım ama uplıyorum azıcık ne yapabiliriz hiç bir önlem yok mu yani ?
  • 25-03-2007, 04:32:09
    #14
    Üyeliği durduruldu
    var qmail kullanan badrcptto v1.02 sayfasında detaylı yardımı alabilir(kesin çözüm değil)