ya ben bunlardan rahatsız değilim
benim domainim ile benim mail adresim ile spam mail atanlardan ve onun aldığı hatalardan rahatsızım.
Bıktım artık şu spam maillerden!
13
●1.268
- 08-02-2007, 17:54:04Üyeliği durdurulduartık bunlardan bıktım 3 tane sunucum var 3 ünde de aynı sorun centos4.2 plesk8.1 kurulu bi sürü korumak için program kullanıyorum gelmesi gereken mailler gelmiyor msn@xxx.com benim adresim ise gelen spam böyle oluyor
from : msn@xxx.com
to: msn@xxx.com
subject: (no subject)
sıkıldım ben bunlardan ya bıktım artık - 25-03-2007, 04:32:09Üyeliği durdurulduvar qmail kullanan badrcptto v1.02 sayfasında detaylı yardımı alabilir(kesin çözüm değil)