artık bunlardan bıktım 3 tane sunucum var 3 ünde de aynı sorun centos4.2 plesk8.1 kurulu bi sürü korumak için program kullanıyorum gelmesi gereken mailler gelmiyor
msn@xxx.com benim adresim ise gelen spam böyle oluyor
from :
msn@xxx.com
to:
msn@xxx.com
subject: (no subject)
sıkıldım ben bunlardan ya bıktım artık