artık bunlardan bıktım 3 tane sunucum var 3 ünde de aynı sorun centos4.2 plesk8.1 kurulu bi sürü korumak için program kullanıyorum gelmesi gereken mailler gelmiyor msn@xxx.com benim adresim ise gelen spam böyle oluyor

from : msn@xxx.com
to: msn@xxx.com
subject: (no subject)

sıkıldım ben bunlardan ya bıktım artık