• 03-05-2022, 21:21:14
    #1
    WISECP üzerinden eposta hizmeti verebilir miyim? cPanel kiralayıp onun üstünden de verebiliyoruz evet. Diğer firmalar eposta hizmeti verirken nasıl yapıyor bilmiyorum. O sebeple soruyorum.
  • 03-05-2022, 21:24:26
    #2
    exchance server kurup domaini manuel ekliyorlar
  • 03-05-2022, 21:26:07
    #3
    Wisecp kullanıyorsanız konuyu okumanızı öneririm
    https://www.r10.net/site-guvenligi-s...post1082556318
  • 03-05-2022, 21:31:42
    #4
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wisecp kullanıyorsanız konuyu okumanızı öneririm
    https://www.r10.net/site-guvenligi-s...post1082556318
    Benim yazdığım bu değil. Konuyu çözüme kavuşturmak yerine, bulduğunuz açığı herkese açık paylaşmanız etik değil.
  • 06-05-2022, 13:33:06
    #5
    Dijital Çözümler
    Buldunuz mu hocam? Ek modül yazdırarak mail hizmeti verilebilir muhtemelen ama farklı bir yöntem bulduysanız paylaşabilirmisiniz?
  • 06-05-2022, 13:42:19
    #6
    oZn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buldunuz mu hocam? Ek modül yazdırarak mail hizmeti verilebilir muhtemelen ama farklı bir yöntem bulduysanız paylaşabilirmisiniz?
    iredmail varmis. İnceliyorum.
  • 24-06-2022, 00:26:53
    #7
    konu için halen arayışınız bulunuyorsa iletişime geçebilirsiniz
  • 24-06-2022, 02:26:47
    #8
    kuzzeys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu için halen arayışınız bulunuyorsa iletişime geçebilirsiniz
    Ama özel bir modül yazdırmak istemiyorum.