WISECP eposta hizmeti
7
●294
- 03-05-2022, 21:21:14WISECP üzerinden eposta hizmeti verebilir miyim? cPanel kiralayıp onun üstünden de verebiliyoruz evet. Diğer firmalar eposta hizmeti verirken nasıl yapıyor bilmiyorum. O sebeple soruyorum.
- 03-05-2022, 21:26:07Wisecp kullanıyorsanız konuyu okumanızı öneririm
https://www.r10.net/site-guvenligi-s...post1082556318 - 03-05-2022, 21:31:42Benim yazdığım bu değil. Konuyu çözüme kavuşturmak yerine, bulduğunuz açığı herkese açık paylaşmanız etik değil.Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-05-2022, 13:33:06Buldunuz mu hocam? Ek modül yazdırarak mail hizmeti verilebilir muhtemelen ama farklı bir yöntem bulduysanız paylaşabilirmisiniz?
- 06-05-2022, 13:42:19iredmail varmis. İnceliyorum.oZn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2022, 02:26:47Ama özel bir modül yazdırmak istemiyorum.kuzzeys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
