Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Wisecp kullanıyorsanız konuyu okumanızı öneririm
https://www.r10.net/site-guvenligi-s...post1082556318
Benim yazdığım bu değil. Konuyu çözüme kavuşturmak yerine, bulduğunuz açığı herkese açık paylaşmanız etik değil.