• 01-12-2021, 12:25:22
    #1
    Merhabalar. Arm işlemci kullanıyorum plesk, cyberpanel denedim ve armde çalışmıyor ücretsiz hangi paneli kullanabilirim ?
  • 08-12-2021, 11:12:52
    #2
    ARM'a destek veren bir kontrol paneli hala yok. Olması da çok uzun sürecek gibi. Türkiye'de ki sağlayıcılar da malesef intel den amd den öteye geçemedi ve geçemeyecekler.
  • 09-12-2021, 12:36:30
    #3
    OttomanGuardian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ARM'a destek veren bir kontrol paneli hala yok. Olması da çok uzun sürecek gibi. Türkiye'de ki sağlayıcılar da maalsef intel den amd den öteye geçemedi ve geçemeyecekler.
    Kontrol panelsiz kullanıp geçtim Teşekkürler
  • 18-12-2021, 00:22:35
    #4
    Theyka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kontrol panelsiz kullanıp geçtim Teşekkürler
    Afiyet olsun.
  • 18-12-2021, 12:46:25
    #5
    OttomanGuardian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Afiyet olsun.
    Teşekkür ederim