OttomanGuardian adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ARM'a destek veren bir kontrol paneli hala yok. Olması da çok uzun sürecek gibi. Türkiye'de ki sağlayıcılar da maalsef intel den amd den öteye geçemedi ve geçemeyecekler.
Kontrol panelsiz kullanıp geçtim Teşekkürler