• 12-10-2021, 11:23:37
    #1
    Normalde Cyberpanel'de ücretsiz Openlitespeed kullanıyordum. Kullanmadığım LSWS Web Host Essential Owned lisansımı bu panelde kullanmaya çalıştım fakat şu şekilde bi hata verdi:
    WARNING
    It looks like your license does not include CyberPanel bundle. Click here to see the packages and upgrade to CyberPanel bundle.

    Desteğe sordum Cyberpanel paketi farklıymış, benim lisans Plesk,Cpanel vs üzerinde çalışıyormuş, 1 usd farkla geçiş yapabileceğimi söylediler.
    Bu aşamada kararsız kaldım. Bu lisansımı hangi panelde kullansam daha verim alabilirim? Veya mevcutta kullandığım openlitespeed'e göre performans artışı olur mu teşekkürler.
  • 12-10-2021, 13:23:59
    #2
    Math adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde Cyberpanel'de ücretsiz Openlitespeed kullanıyordum. Kullanmadığım LSWS Web Host Essential Owned lisansımı bu panelde kullanmaya çalıştım fakat şu şekilde bi hata verdi:
    WARNING
    It looks like your license does not include CyberPanel bundle. Click here to see the packages and upgrade to CyberPanel bundle.

    Desteğe sordum Cyberpanel paketi farklıymış, benim lisans Plesk,Cpanel vs üzerinde çalışıyormuş, 1 usd farkla geçiş yapabileceğimi söylediler.
    Bu aşamada kararsız kaldım. Bu lisansımı hangi panelde kullansam daha verim alabilirim? Veya mevcutta kullandığım openlitespeed'e göre performans artışı olur mu teşekkürler.
    Merhaba Math,

    Yıllardır belirttiğimiz gibi Openlitespeed web server yazılımı Litespeed web server değildir. Suexec yapıda değildir, php processleri limitleyemezsiniz. Antiddos ve google recaptcha sağlıklı çalışmaz. Litespeed web server yazılımı her zaman Openlitespeed den daha performanslıdır. Litespeed web server yazılımını bize göre panel yükü açısından ele alır isek önce cpanel, ikincil tercih olarak directadmin de kullanmanız daha mantıklıdır. Ancak Plesk ide bu durumda kötülemek olmaz ki panel ne olursa olsun Litespeed zaten sunucu yükünüzü ciddi anlamda azaltacaktır.

    İyi çalışmalar.
  • 12-10-2021, 13:26:02
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Plesk LS kesinlikle.