Normalde Cyberpanel'de ücretsiz Openlitespeed kullanıyordum. Kullanmadığım LSWS Web Host Essential Owned lisansımı bu panelde kullanmaya çalıştım fakat şu şekilde bi hata verdi:
WARNING
It looks like your license does not include CyberPanel bundle. Click here to see the packages and upgrade to CyberPanel bundle.

Desteğe sordum Cyberpanel paketi farklıymış, benim lisans Plesk,Cpanel vs üzerinde çalışıyormuş, 1 usd farkla geçiş yapabileceğimi söylediler.
Bu aşamada kararsız kaldım. Bu lisansımı hangi panelde kullansam daha verim alabilirim? Veya mevcutta kullandığım openlitespeed'e göre performans artışı olur mu teşekkürler.