• 30-04-2021, 18:57:23
    #1
    Hetzner'da windows sunucuyu kurdum ama geldiğim şu aşamada,
    1- Konsoldan hiç etki edemiyorum.
    2- Uzak masaüstü olarak bağlantı kuramıyorum.

    Ne yapmam gerekir sizce?

  • 30-04-2021, 19:00:13
    #2
    https://www.youtube.com/watch?v=wc10_ygADZo


    8.dakika dan sonralara bak hocam.
  • 30-04-2021, 19:20:54
    #3
    Teşekkürler hocam. Uzak masaüstü bağlantısında artık şu hatayı veriyor.



    Konsoldan girdiğim şifre ile giriyor ama uzak masaüstünden giremiyorum. Her ikisine de şifreyi kopyalayıp yapıştırıyorum halbuki.
  • 01-05-2021, 16:43:22
    #4
    Alaca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler hocam. Uzak masaüstü bağlantısında artık şu hatayı veriyor.



    Konsoldan girdiğim şifre ile giriyor ama uzak masaüstünden giremiyorum. Her ikisine de şifreyi kopyalayıp yapıştırıyorum halbuki.

    Uzak masaüstü ile bağlanma işlemim hala sonuçsuz. Windows kurduğum sunucuda, uzaktan bağlantıya izin de verdim ama yapmam gereken başka ayar var mıdır?