Teşekkürler hocam. Uzak masaüstü bağlantısında artık şu hatayı veriyor.



Konsoldan girdiğim şifre ile giriyor ama uzak masaüstünden giremiyorum. Her ikisine de şifreyi kopyalayıp yapıştırıyorum halbuki.