Cloudflare kullanan biriyim. Hizmetlerinden gerçekten memnunum. Şu ana dek problem yaşamadım.
Cloudflare üyeliğini yükseltmiş olan arkadaşların tecrübelerini merak ediyorum. Pro, Business, Enterprise paketlerini kullanan arkadaşlar memnun mu ? Almaya değer mi ?
Örneğin PRO sürümü aylık 20 Dolar. Sunduğu özellikler ise :
- Lossless image optimization
- Automatic mobile optimization
- Cache Analytics
Teşekkürler ,
