Merhaba,

Cloudflare kullanan biriyim. Hizmetlerinden gerçekten memnunum. Şu ana dek problem yaşamadım.

Cloudflare üyeliğini yükseltmiş olan arkadaşların tecrübelerini merak ediyorum. Pro, Business, Enterprise paketlerini kullanan arkadaşlar memnun mu ? Almaya değer mi ?

Örneğin PRO sürümü aylık 20 Dolar. Sunduğu özellikler ise :
  • Lossless image optimization
  • Automatic mobile optimization
  • Cache Analytics

Teşekkürler ,