merhaba,
bir müşterim,bilgisayarına daha önce kaydettiği ( mart-eylul arası ) mailleri silmiş.
Şuanda mümkünse,sunucudan o domaine ait,o süreçteki maillere ulaşmamız gerekli.
Nasıl Yapabiliriz?
Teşekkürler
eski maillere sunucudan ulaşabilirmiyiz?
1
●476
- 21-10-2008, 17:57:45Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Eğer sunucu üzerinden yani posta panelinden e-postaları sildiyse bildiğim kadarıyla sunucuda o postaların bir örneği bırakılmıyor...