• 13-10-2008, 16:24:03
    #1
    merhaba,

    bir müşterim,bilgisayarına daha önce kaydettiği ( mart-eylul arası ) mailleri silmiş.

    Şuanda mümkünse,sunucudan o domaine ait,o süreçteki maillere ulaşmamız gerekli.

    Nasıl Yapabiliriz?

    Teşekkürler
  • 21-10-2008, 17:57:45
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Eğer sunucu üzerinden yani posta panelinden e-postaları sildiyse bildiğim kadarıyla sunucuda o postaların bir örneği bırakılmıyor...