merhaba,

bir müşterim,bilgisayarına daha önce kaydettiği ( mart-eylul arası ) mailleri silmiş.

Şuanda mümkünse,sunucudan o domaine ait,o süreçteki maillere ulaşmamız gerekli.

Nasıl Yapabiliriz?

Teşekkürler