Konu
eski maillere sunucudan ulaşabilirmiyiz?
13-10-2008, 16:24:03
#1
mence.net
merhaba,
bir müşterim,bilgisayarına daha önce kaydettiği ( mart-eylul arası ) mailleri silmiş.
Şuanda mümkünse,
sunucudan o domaine ait,o süreçteki maillere ulaşmamız
gerekli.
Nasıl Yapabiliriz?
Teşekkürler