Merhaba,
Makinamda unreal ve ircservices kurulu. Makinayı her reboot edişimde tekrardan bunları çalıştırmak zorunda kalıyorum. Ben istiyorum ki her reboottan sonra otomatik başlasın bunlar.
Varmı ssh de buna bir çözüm. ?
Reboot'dan sonra otomatik script çalışsın
5
●1.499
- 04-10-2008, 14:26:40nano /etc/rc.local yaparak ssh de, çalıştırmak istediğiniz uygulamanın yolunu en alt satıra ekleyiniz.tolgahat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-02-2009, 12:09:42Üyeliği durdurulduevet bu sorun bendede var bilen birisi yarıdmcı olabilirmi?nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 01-02-2009, 12:57:18Üyeliği durduruldukendi sorumu kendim cevaplayım
Radyolarınızı otomatik başlatın.. - WHM/cPanel Support Platform
denedim çalışıyor.
Saygılarımla.