Merhaba,
Makinamda unreal ve ircservices kurulu. Makinayı her reboot edişimde tekrardan bunları çalıştırmak zorunda kalıyorum. Ben istiyorum ki her reboottan sonra otomatik başlasın bunlar.
Varmı ssh de buna bir çözüm. ?
nano /etc/rc.local yaparak ssh de, çalıştırmak istediğiniz uygulamanın yolunu en alt satıra ekleyiniz.