nurettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu konu hakkında detaylı bir şeyler yazılsa cok güzel olur.
örnegin a klasorunun altındaki radyoyu nasıl çalıştıracagımız gibi.
evet bu sorun bendede var bilen birisi yarıdmcı olabilirmi?