Merhaba arkadaşlar,
https://www.o12.org/centos-6-uzerind...olusturma.html makalesinde olduğu gibi 2 GB swap alanı ekledim görünüyor ancak sürekl used 0 görünüyor
RAM %100 olmasına rağmen oluşturduğum swap alanı kullanılmıyor. Sorun ne olabilir?
Sunucuda plesk 18 kurulu. swapon -s sonucu aşağıdaki gibi;
[root@linux ~]# swapon -s
Filename Type Size Used Priority
/dev/sda2 partition 4063228 0 -1
/swapfile file 2097148 0 -2
Yardımcı olursanız sevinirim iyi çalışmalar.
Centos 6 Swap Alanı Hk
4
●258
- 19-11-2019, 14:11:46
cat /proc/sys/vm/swappiness
bu kod ne gösteriyor?
swap önceliği vermek için sysctl.conf dosyasında değişiklik yaparak önceliği arttırabilirsin. %li bir değer bu. %50 çok fazla ama denemek için ben öyle belirttim.
/etc/sysctl.conf dosyasını editle ve şu değeri ekle: vm.swappiness = 50
eğer bu değer varsa ve başında # karakteri yoksa o değeri değiştir. iki değer olursa en alttaki değeri alma gibi bir huyu var. kısaca bu ayar bir satır olmalı.
değişikliklerin olması için yeniden başlat yada aşağıdaki komutu direkt uygulayabilirsin:sysctl vm.swappiness=50 - 20-11-2019, 10:47:20Profesyonel destek isterseniz ulaşabilirsiniz.Bilisim06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle