cat /proc/sys/vm/swappiness
bu kod ne gösteriyor?

swap önceliği vermek için sysctl.conf dosyasında değişiklik yaparak önceliği arttırabilirsin. %li bir değer bu. %50 çok fazla ama denemek için ben öyle belirttim.

/etc/sysctl.conf dosyasını editle ve şu değeri ekle:

vm.swappiness = 50
eğer bu değer varsa ve başında # karakteri yoksa o değeri değiştir. iki değer olursa en alttaki değeri alma gibi bir huyu var. kısaca bu ayar bir satır olmalı.

değişikliklerin olması için yeniden başlat yada aşağıdaki komutu direkt uygulayabilirsin:sysctl vm.swappiness=50