• 29-07-2008, 15:32:15
    #1
    Merhaba sunucumuzda Win2003 web ed. ve merak mail var. maile giriş için domainadı.com:3200/mail den giriyor ve herhangi bir problemim yok ama webmaile giriş sayfasının webmail.domainadı.com veya mail.domainadı.com yazıldığında girmesini istiyorum bunu nasıl yapabilirim?
  • 31-08-2009, 11:05:38
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Anladım zor bir olay değil, 1 sene olmuş kimse bişey yazmamış ben yazayım:

    httpd.conf in içini aç

    <VirtualHost 255.255.255.0>
    DocumentRoot /home/username/public_html
    ServerName domain.com
    ServerAlias www.domain.com
    ServerAlias mail.domain.com
    </VirtualHost>

    bunu kendine göre düzenlersen ve sonrada apache serverı durdurup yeniden açarsan bölece kendine mail isimli bir sub domian açmış olacaksın

    AAA belki o adrese mail.siten.com sub domainine girmez ise

    DNS servera A kaydı eklemen gerekebilir
    mail.siten.com - A - TTL - 10800 - SEVERI ADRESİN gbi ....

    Not: Hostcu değiliz emme, bilirik biz bu işleri :P
  • 31-08-2009, 14:10:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
    NEFRIT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Not: Hostcu değiliz emme, bilirik biz bu işleri :P

    Sunucunun Win2003 olduğunu fark edebildin mi?
  • 01-09-2009, 05:44:18
    #4
    Bi sn şimdi server windows 2003 diye içerisinde apache server yok mu ? (webe yayın yaptığına göre muhakkak var)

    Onun içinde de httpd.conf dosyası yok mu ?

    windows 2003 ün içerisinde DNS SERVER yok mu ? (mail alıp gönderdiğine göre muhakkak var)

    Yani ne alaka cemoka, windows 2003 server olması ?? Açıklarsan ,,
  • 01-09-2009, 23:20:24
    #5
    tarik@sunsistem.com ekle görüşelim :=)
  • 02-09-2009, 17:14:30
    #6
    Üyeliği durduruldu
    NEFRIT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi sn şimdi server windows 2003 diye içerisinde apache server yok mu ? (webe yayın yaptığına göre muhakkak var)
    Onun içinde de httpd.conf dosyası yok mu ?
    windows 2003 ün içerisinde DNS SERVER yok mu ? (mail alıp gönderdiğine göre muhakkak var)
    Yani ne alaka cemoka, windows 2003 server olması ?? Açıklarsan ,,
    Ne 2003'de ne de 2008'de Apache server yok. Web yayını için IIS var

    Neyse sen bilirsin bu işleri, devam et...
  • 21-09-2009, 00:23:35
    #7
    Evet doğru kafam karışmış windows server ailesi web server olarak ISS kullanıyor. Bu durumda az önce anlattığım şekilde virtual host eklenmesi de mümkün değil. Aslında ReMiL, plesk panel kullansaydı çok kolay olurdu istediğini yapmak.

    Ayrıca cemoka ve tarikogut bilgili insanlarsınız ben anlatamadım siz anlatın bari ReMiLe bu olayı nasıl yapacağını da çıkalım işin içinden