Bi sn şimdi server windows 2003 diye içerisinde apache server yok mu ? (webe yayın yaptığına göre muhakkak var)
Onun içinde de httpd.conf dosyası yok mu ?
windows 2003 ün içerisinde DNS SERVER yok mu ? (mail alıp gönderdiğine göre muhakkak var)
Yani ne alaka cemoka, windows 2003 server olması ?? Açıklarsan ,,
Ne 2003'de ne de 2008'de Apache server yok. Web yayını için IIS var
Neyse sen bilirsin bu işleri, devam et...