• 27-01-2019, 13:28:09
    #1
    Arkadaşlar bildiğim bir konu değil.

    Eminim saatlerce süren bir ayar da değil. Sadece bu konuda acemiyim.

    CyberPanel kurulumunda her şeyi hallettim Google cloud üzerinde ubuntu kurup ona da CyberPanel yükledim ve son aşama olarak NS ayarlarında ve NS oluşturma kısmında tıkanıp kaldım. Yardımcı olmak isteyen ya da uzak bağlantı olarak yardımcı olacak var mı?
  • 27-01-2019, 13:47:26
    #3
    Seytaninasasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    buna defalarca baktım. Bir yerde hatam var onu bulamıyorum
  • 27-01-2019, 14:31:48
    #4
    kamubilgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar bildiğim bir konu değil.

    Eminim saatlerce süren bir ayar da değil. Sadece bu konuda acemiyim.

    CyberPanel kurulumunda her şeyi hallettim Google cloud üzerinde ubuntu kurup ona da CyberPanel yükledim ve son aşama olarak NS ayarlarında ve NS oluşturma kısmında tıkanıp kaldım. Yardımcı olmak isteyen ya da uzak bağlantı olarak yardımcı olacak var mı?
    skype : sistemyoneticisi@msn.com

    ekleyin yardımcı olayım.
  • 27-01-2019, 21:54:38
    #5
    Güncel



    @sysadmin 1 numara sorunu kaynağında çözdü. Teşekkürler. Sorun 53 portu açmamam. Şu an sitelerim çalışıyor. Teşekkürler @sysadmin