kamubilgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar bildiğim bir konu değil.

Eminim saatlerce süren bir ayar da değil. Sadece bu konuda acemiyim.

CyberPanel kurulumunda her şeyi hallettim Google cloud üzerinde ubuntu kurup ona da CyberPanel yükledim ve son aşama olarak NS ayarlarında ve NS oluşturma kısmında tıkanıp kaldım. Yardımcı olmak isteyen ya da uzak bağlantı olarak yardımcı olacak var mı?
skype : sistemyoneticisi@msn.com

ekleyin yardımcı olayım.