İyi güzel yerli bir ürün yapmışsınız da kardeşim hep hata veriyor scriptomaticte output çıktısı bile alamadım. Yani ISP firmamda kullandırmıyacağım bu gidişle bu paneli yerli ürün dedik pişman ettiniz kardeşim.
Bu aşağıdaki linkte verdiğiniz işlemler neden çalışmıyor ???
https://wiki.maestropanel.com/web-si...h-degistirmek/
Mestro Panel Neden Bu kadar Yetersiz
1
●237
- 29-09-2018, 11:31:17
- 03-10-2018, 15:49:20Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Selamlar,
Normalde MaestroPanel'i vhost değiştirme ile alakalı bir özelliği yok. İgili doküman konu ile ilgili panel dışında nasıl yapılacağını anlatıyor.
Standart olarak çalışan bir script fakat siz çalışmıyor derken, neden çalıştıramadığınızı ve aldığınız hatayı belirtirseniz bir çözüme yönlendirebiliriz.