İyi güzel yerli bir ürün yapmışsınız da kardeşim hep hata veriyor scriptomaticte output çıktısı bile alamadım. Yani ISP firmamda kullandırmıyacağım bu gidişle bu paneli yerli ürün dedik pişman ettiniz kardeşim.

Bu aşağıdaki linkte verdiğiniz işlemler neden çalışmıyor ???
https://wiki.maestropanel.com/web-si...h-degistirmek/