Sorunu baya uğraşarak çözdüm başına gelen olur diye kodları buraya yazayım
set prefix=(hd0,2)/grub2 set root=(hd0,2) insmod normal normalson komuttan sonra grub başlatılıyor.
NOT: (hd0,2) grub'un kuruludu olduğu bölüme göre değişiklik göstere bilir grub2 ise grub2 kullanıyorsanız geçerli aksı takdirde grub olarak deneyebilirsiniz.