Merhaba,Benim arkadaş sunucuya ovh'den hard reboot atmış sunucu hiç açılmamış sürekli rescue moda giriyordu kvm ile bağlandığımda şunu gördüm sunucu sürekli grub'da kalıyor çok acil olarak nasıl düzelte bilirim bunu başına gelen varmı resimler aşağıda.http://prntscr.com/h5g2mvhttp://prntscr.com/h5g2w1




Sorunu baya uğraşarak çözdüm başına gelen olur diye kodları buraya yazayım

set prefix=(hd0,2)/grub2
set root=(hd0,2)
insmod normal
normal
son komuttan sonra grub başlatılıyor.
NOT: (hd0,2) grub'un kuruludu olduğu bölüme göre değişiklik göstere bilir grub2 ise grub2 kullanıyorsanız geçerli aksı takdirde grub olarak deneyebilirsiniz.