Terminal üzerinden node server.js olarak serveri başlattıktan sonra port dinleniyor yazısı çıkıp alt satıra atıyor beni.
Sonra bu satırdan kurtulmak için CTRL + Z veya CTRL + ALT + Z veya CTRL + D
gibi tuşlamalar yaptığımda ana terminale geri dönüyorum fakat bu sefer çalışan server.js otamatikmen duruyor.
Bunun için ne yapmam gerekli tam olarak?