Merhabalar,

Terminal üzerinden node server.js olarak serveri başlattıktan sonra port dinleniyor yazısı çıkıp alt satıra atıyor beni.

Sonra bu satırdan kurtulmak için CTRL + Z veya CTRL + ALT + Z veya CTRL + D

gibi tuşlamalar yaptığımda ana terminale geri dönüyorum fakat bu sefer çalışan server.js otamatikmen duruyor.

Bunun için ne yapmam gerekli tam olarak?