Merhaba dostlar.
Bir sorum var bunu uzman arkadaşlara danışmak isterim.
Elimde bir fiziksel x sunucusu var ve içerisinde linux işletim sistemi var.
Bu kurduğum x fiziksel sunucusu içerisinde de iki adet sanal sunucu vardır (y ve z sunucusu) ve bunlar windows işletim sistemlerine sahiptir.
Müşterilerime ait web sitelerin dosyalarını x sunucusunda tutmaktayım. Bir nevi hosting olarak düşünebilirsiniz bu x sunucusunu.
Gelen mailleri ve atılacak mailleri y sunucusu üzerinden yapmam gerekmektedir. Outlook üzerinden bağlanabilecek mail.ornekwebsitesi.com yönlendirmelerini de içermektedir. Buna ek olarak z sunucusu içinde bir rdp bağlantı yapabileceğim bir yönlendirme daha yapmam gerekmektedir. IP:3389 adresi şeklinde mstsc üzerinden bağlandığımda bu z sunucusunda rdp bağlantı gerçekleşmesi gerekmektedir.
Linux üzerinde nasıl konfigrasyon yapmalıyım ki, bu işlemler gerçekleşsin.
Teşekkür ederim.
Linux'ta sanal sunucu ve yönlendirmeler hakkında
3
●361
- 21-11-2016, 23:56:28
- 26-11-2016, 20:41:23Ücretli destek isterseniz skype adresim : serverscriptnet
Eklerseniz yardımcı olalım.
Kullandığınız alt yapıya göre kolay veya biraz uğraştıracak bir şekilde çözüm sağlanabilir.