Merhaba dostlar.

Bir sorum var bunu uzman arkadaşlara danışmak isterim.

Elimde bir fiziksel x sunucusu var ve içerisinde linux işletim sistemi var.
Bu kurduğum x fiziksel sunucusu içerisinde de iki adet sanal sunucu vardır (y ve z sunucusu) ve bunlar windows işletim sistemlerine sahiptir.

Müşterilerime ait web sitelerin dosyalarını x sunucusunda tutmaktayım. Bir nevi hosting olarak düşünebilirsiniz bu x sunucusunu.

Gelen mailleri ve atılacak mailleri y sunucusu üzerinden yapmam gerekmektedir. Outlook üzerinden bağlanabilecek mail.ornekwebsitesi.com yönlendirmelerini de içermektedir. Buna ek olarak z sunucusu içinde bir rdp bağlantı yapabileceğim bir yönlendirme daha yapmam gerekmektedir. IP:3389 adresi şeklinde mstsc üzerinden bağlandığımda bu z sunucusunda rdp bağlantı gerçekleşmesi gerekmektedir.

Linux üzerinde nasıl konfigrasyon yapmalıyım ki, bu işlemler gerçekleşsin.

Teşekkür ederim.