yum install kernel-PAE yazıyoruz
işlem bittikten sonra reboot atıyoruz
webmini çekip kuruyoruz
hardware kısmından grub boot loadere tıklıyoruz
edit global options kısmına tıklıyoruz
orda kernel pae seçiyoruz
ok dedikten sonra tekrar install grub boot loadera tıklatıyoruz
makinemizi restart ediyoruz
ssh girip free yazdığımızda 3 gb olan ramimiz artık 4 gb hadi geçmiş olsun
20 dk önce arkadaşımın başına geldi bende böyle çözdüm

ismi lazım değil datacenter makineyi yeniden kurun demiş :P
iyi günlerr
)))