Tebrikler tarık pentium 400 ün çıktığı zamandan beri var olan pae bitini 2009 yılının sonlarına doğru keşfetmişsin

@cagonni: #cat /proc/cpuinfo yazıp entera basıyorsun, karşına bir şeyler gelecek, orada "flags" sütununda "PAE" yazıyor mu diye bakıyorsun. Yazmıyorsa bu iş olmaz ama yazmaması neredeyse imkansız çünkü bu özellik cpu larda çok uzun süredir bulunuyor acayip eski olması gerekir cpunun.