• 18-04-2016, 13:34:40
    #10
    KralServer_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim fikrim Gayet güzel olduğu yönde. Görsel olarak eksiklikleri olabilir. Giderilir sıkıntı değil. Dahada geliştirilebilir. ücretsiz dağıtılabilir. Böylece bir proje daha hayata geçmiş olur.

    Açık kaynak monitörleme sistemleri var onları inceleyebilir fikir sahibi olabilirsiniz. Zaten geliştirme ortamı açık kaynak sistemlerde mümkün. Diğer kaynaklar bu konuda kısıtlıdır..

    Başarılar iyi çalışmalar.
    Katılıyorum.
    Ayrıca tebrik ediyorum, Kolay gelsin dileklerimle
  • 18-04-2016, 13:43:59
    #11
    merhaba, güzel proje. cartlar için kendo ui kullanabilirsin, daha profesyonel görünecektir
  • 19-04-2016, 13:49:46
    #12
    Tebrik ederim
    Çok beğendim. Fakat görsel olarak geliştirilmeye ihtiyacı var, ayni zamanda interactive olmali
    Neden Linux?? Windows, Mac, Android ve vb da gerekiyor, yani her O.S gecerli olmali
    Mobil, tablet???
    Networking (ağ) kismi eksik bence çok onemli
    Bence mail değil da bir uyari gelmeli, mail gelene kadar sistem çökebilir.