Tebrik ederim
Çok beğendim. Fakat görsel olarak geliştirilmeye ihtiyacı var, ayni zamanda interactive olmali
Neden Linux?? Windows, Mac, Android ve vb da gerekiyor, yani her O.S gecerli olmali
Mobil, tablet???
Networking (ağ) kismi eksik bence çok onemli
Bence mail değil da bir uyari gelmeli, mail gelene kadar sistem çökebilir.